Sunday, April 15, 2007

Sketchbook

Ontem acabei o meu primeiro caderno de desenhos de 2007. Era um caderno pequeno, é verdade, menos de 50 páginas, mas ainda assim, um acontecimento. Esta é a última página, a vista da frente da nossa casa. Um final bem diferente, no estilo, daquele com que o iniciei (podem ver a primeira página aqui), um reflexo, imagino eu, de um também muito diferente estado de espírito. Mas acho que prefiro a maneira como comecei.

* * *
 Yesterday I finished my first 2007 sketchbook. O.K., it was a small one, less than 50 pages, but for me, this is an achievement anyway. Here's the last page, a view from the front of our house. I finished it in a quite different style from that I began it with (you see the first page here), a reflection, I guess, of an also quite different mood. I think I prefer the way I began.

4 comments:

  1. Os teus desenhos inspiram-me a criar...

    ReplyDelete
  2. The sketchbook pages are beautiful. Your work has such a fluidness to it.

    I wanted to let you know your suggestion #1 is up! (sagworks.wordpress.com)

    ReplyDelete
  3. Cada um à sua maneira... escolha quem queira eu fico com os dois!

    ReplyDelete