Thursday, February 12, 2009

Collecting


Ainda sem tempo para desenhar. Mas pelo menos, tenho conseguido dar uns pequenos passeios ao fim do dia. Às vezes, entre mim e as miúdas, trazemos para casa pequenos objectos que lhes chamaram a atenção (uma pedra, um líquene) ou que eu gostaria de desenhar (os dois paus retorcidos). Daqui a uns dias, quem sabe...
* * * 
No time for drawing, yet. But at least, I've been going out for short walks in the afternoon and sometimes, between me and the kids, we bring home small things that either caught their attention (a piece of limestone, a lichen) or that I'd like to draw (such as the two twisted twigs). In a few days, maybe...

3 comments:

  1. This brings back memories of when my boys were little. We had so many boxes and bags of "priceless treasures". I wouldn't change a thing though. the kids learned to be observant to the world around them.

    ReplyDelete
  2. também tenho uma foto semelhante! Só não me atrevo a fazer este tipo de desenho:)

    ReplyDelete
  3. Cá por casa sempre que vamos á rua voltamos com os bolsos cheios de pauzinhos, pedrinhas, folhas, flores, cascas de árvores, entre muitas outras coisas.

    Obrigada pela tua visita ao nosso blog.

    ReplyDelete